Hylleplassering
Forfatter
Tittel
År
Omfang
Språk
Emne
Noter Kim skal skrive en skoleoppgave om dataspill , men vil mye heller spille selv. På magisk vis blir både Kim og katten Ludo fanget inni den merkelige Spillsfæren, og de to heltene må bruke både kløkt og motorsag for å komme seg velberget gjennom dataspill enes historie, og tilbake til vår egen verden. Både tekst og bilder er inspirert av dataspill , og forteller det viktigste man trenger å vite om alt fra Spacewar! til BioShock, og hvilken plass dataspill ene har i samfunnet og kulturen. Dette er en norsk bok om dataspill . Faktabok for mellom-/ungdomstrinnet.
Har kronologi
Venteliste
*000 am
*00182192
*008120504 2011 j 00nob 2
*015 $a0264265$bBIBBI
*019 $au, mu
*020 $a978-82-02-34362-0$bib.$cNkr 249.00
*08231$a794.8$zh$25
*090 $bq$c794.8$dA
*096 $auq794.8 A
*100 0$aAgdestein, Maren$d1982-$jn.
*24510$aDataspill $cMaren Agdestein, Bår Stenvik, Rune Markhus (ill.)
*260 $a[Oslo]$bCappelen Damm$c2011
*300 $a135 s.$bkol. ill.
*505 $aHar kronologi
*520 $aKim skal skrive en skoleoppgave om dataspill , men vil mye heller spille selv. På magisk vis blir både Kim og katten Ludo fanget inni den merkelige Spillsfæren, og de to heltene må bruke både kløkt og motorsag for å komme seg velberget gjennom dataspill enes historie, og tilbake til vår egen verden. Både tekst og bilder er inspirert av dataspill , og forteller det viktigste man trenger å vite om alt fra Spacewar! til BioShock, og hvilken plass dataspill ene har i samfunnet og kulturen. Dette er en norsk bok om dataspill . Faktabok for mellom-/ungdomstrinnet.
*650 1$aDataspill $1794.8$2BS$9nob
*700 0$aMarkhus, Rune$d1972-$eillustr.$jn.
*700 0$aStenvik, Bår$d1976-$emedforf.$jn.
*850 $aKRSUND
*950 0$aElektroniske spill$zDataspill $9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening