Hylleplassering
Forfatter
Tittel
År
Omfang
Språk
Emne
Noter Denne boka bruker tegning som verktøykasse for å huske, utvikle, formidle videre, skape og gjenskape det stoffet man lærer på skolen. Det er ikke kun memoteknikk er, men også fantasiteknikk er, hvordan formidle stoffet og hvordan dele stoffet man lærer på skolen. Det handler om alle fag på skolen. Her er mange fantasi-, tegne- og krusedullteknikk er samt mange humoristiske øvelser. Faktabok for mellom-/ungdomstrinnet.
Har innholdsfortegnelse
Venteliste
*000 nam 1
*00179796
*008110923 2011 j 00nob 2
*015 $a0270212$bBIBBI
*019 $abu, u, mu
*020 $a978-82-489-1091-6$bh.$cNkr 199.00
*08231$a741.2$zh$25
*090 $bq$c741.2$dK
*096 $auq741.2 K
*100 0$aKristiansen, Øistein$d1965-$jn.
*24510$aTegn og lær$cmed Øistein Kristiansen og Lille-Øistein
*260 $aOslo$bKagge$ccop. 2011
*300 $a79 s.$bkol. ill.
*505 $aHar innholdsfortegnelse
*520 $aDenne boka bruker tegning som verktøykasse for å huske, utvikle, formidle videre, skape og gjenskape det stoffet man lærer på skolen. Det er ikke kun memoteknikk er, men også fantasiteknikk er, hvordan formidle stoffet og hvordan dele stoffet man lærer på skolen. Det handler om alle fag på skolen. Her er mange fantasi-, tegne- og krusedullteknikk er samt mange humoristiske øvelser. Faktabok for mellom-/ungdomstrinnet.
*572 $aUndertittel på omslaget: Tegning som verktøykasse for å gjenskape, utvikle og huske det du lærer på skolen
*650 1$aStudieteknikk $0tegnekunst$1741.2$2BS$9nob
*650 1$aTegnekunst$xMetoder og teknikk
*74000$aTegning som verktøykasse for å gjenskape, utvikle og huske det du lærer på skolen
*850 $aKRSUND
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening